Starptautiskās Sarkanā Krusta federācijas (IFRC) un Sarkanā Pusmēness savienības visurgājēju speciālisti Defender pārbaudīja jau pirms tā izlaišanas.
Viņi vēlējās pārbaudīt, vai atdzimusī leģenda spēj sniegt atbalstu humānitārā darba veicējiem dažās no pasaulē visgrūtāk sasniedzamajām kopienām. IFRC autoparka speciālisti atbildi saņēma Dubaijā.
Traucoties augšup Apvienoto Arābu Emirātu augstākajā kalnā, viņi 4x4 vadāmību un komfortu izbaudīja gan tuksneša kāpās, gan uz līkumotiem ceļiem ar asfalta segumu.
Par prieku Iliram Kaušajam no IFRC Defender izturēja visas pārbaudes. Viņš teica: "Sarkanais Krusts katru gadu palīdz miljoniem cilvēku, kas nonākuši krīzes situācijā, jo strādā gandrīz visās pasaules valstīs. Mēs darbojamies dažās no visgrūtāk sasniedzamajām vietām uz Zemes, bieži strādājot ļoti sarežģītā apvidū, Tāpēc mūsu komandām ir jāspēj tikt galā ar jebko."
IFRC autoparka eksperti Defender testēja smiltīs starp tuksneša slīdošajām kāpām, kur prototipa modelis viegli tika galā ar stāviem kāpumiem, izaicinošām nogāzēm un nepārredzamām virsotnēm, kas vislabāk raksturo bezceļa braukšanu šajā reģionā.
Nākamais galamērķis vairāk nekā 40°C tveicē bija Džebeldžeisas šosejas asie pagriezieni. Defender demonstrēja uz ceļa gandrīz 2000 metru augstumā demonstrēja augstu komfortu un veiklu vadāmību.
Dubaija bija piemērota vieta, kur likt pamatus turpmākai Defender sadarbībai ar Sarkano Krustu. Partnerība sākās 1954. gadā, kad kā mobilā ambulance šajā reģionā darbojās īpaši pielāgots Series I Land Rover.