Velar panākumi nav nošķirami no tā izskata. Jaunā modeļa peldošais jumts un durvīs integrētie rokturi ir skaidras atsauces uz tā izcelsmi, savukārt 2874 mm garā riteņu bāze ir ļāvusi izveidot ārkārtīgi plašo salonu un bagāžas nodalījumu, kura tilpums sasniedz 748 litrus.
Minimālisma garā ieturētais dizains ar zīmīgo radiatora režģi, īpaši šaurajiem Pixel LED lukturiem un tumšajām detaļām ir nepārprotama mūsdienu Range Rover DNS izpausme. Šī filozofija modernisma vienkāršību ienes arī salonā, kur tā izpaužas līdz šim modernākās Pivi Pro infoizklaides sistēmas elegantajā 11,4 collu skārienekrānā ar izliektu stikla virsmu.
Klienti savējo var izvēlēties no vairākām modeļa versijām: Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE un Autobiography. Dynamic gadījumā papildu vizuālo efektu rada Satin Burnished Copper detaļas, savukārt Autobiography versijā Range Rover DNS tiek izcelta ar ekskluzīvu Satin Burnished Copper uzrakstu uz motora pārsega un aizmugurējām durvīm, kā arī 22 collu vieglmetāla diskiem Gloss Dark Grey krāsā ar kontrastējošu dimanta griezumu.
Autobiography versijas salons aprīkots ar taustei patīkamu Windsor ādu, zamšādas auduma griestu apšuvumu, Shadow Grey Ash paneļiem, priekšējiem sēdekļiem ar masāžas, apsildes un dzesēšanas funkciju, kā arī uzlabotu MeridianTM 3D Surround Sound sistēmu.
Jaunākais evolūcijas solis
Visas auto funkcijas tiek vadītas ar skārienekrāna saskarni, kurā ir jauna izvēlņu struktūra un intuitīvas vertikālas sānu joslas, kas nodrošina, ka bieži regulējamie iestatījumi ir vienmēr pieejami.
Moderna savienojamība nodrošina vieglu viedtālruņu pievienošanu, tostarp ar standarta bezvadu Apple CarPlay un Android Auto, savukārt bezvadu uzlāde ierīču mijiedarbību padara vēl ērtāku. Pivi Pro vienmēr ir tiešsaistē, un, izmantojot attālināto atjaunināšanu, īpašnieki jaunākos atjauninājumus var lejupielādēt sev ērtā laikā.
Velar ir arī Wi-Fi ar mobilo datu plānu, tāpēc braucējiem vienmēr ir pieejama gan informācija, gan izklaide. Pivi Pro ir iebūvēta dubultā eSIM tehnoloģija un izmantota mākoņdatos balstīta arhitektūra, tāpēc tā nodrošina dažādu aplikāciju, tostarp Alexa un Spotify lietošanu tieši multimediju sistēmā bez tālruņa starpniecības.
Jaunākās paaudzes infoizklaides sistēma ir plaši testēta gan digitāli, gan piesaistot reālus testētājus, lai nodrošinātu maksimāli ātru mijiedarbību un pēc iespējas patīkamāku lietošanu. Vadītāji var arī pielāgot automobiļa un braucienu informācijas pasniegšanas veidu, tam izmantojot 12,3 collu TFT interaktīvo vadītāja displeju.
Ir pieejamas vairākas jaudīgas Meridian skaņas sistēmas, tostarp Meridian 3D Surround Sound System ar 17 skaļruņiem un 750 W pastiprinātāju, kas Velar Autobiography nodrošina izcili precīzu un satriecošu atskaņošanu.
Lielākai izsmalcinātībai Velar aktīvā ceļa trokšņu slāpēšana izmanto modernu sensoru un skaļruņu tehnoloģiju, kas mazina ārējos trokšņus un salona vidi uztur pavisam mierīgu. Pēc izvēles pieejamā tehnoloģija darbojas ar akselerometriem, kas izvietoti riteņu arkās un fiksē vibrācijas, kas rada ceļa trokšņus. Sistēma apstrādā šos signālus un aprēķina, kādi skaņas signāli jāraida ar Meridian skaļruņiem, lai salonā šie trokšņi būtu dzirdami pēc iespējas mazāk.
Rūpīgi veidots
Velar sēdekļu konstrukcija un dizains vēl vairāk pārliecina par luksusu un izsmalcinātību. Tie piedāvā regulēšanu 20 virzienos, turklāt ir aprīkoti ar apsildi, dzesēšanu un masāžas funkciju. Sēdekļu svars ir rūpīgi optimizēts, un tie veidoti tā, lai salonā iegūtu papildu vietu un lai atvieglotu iekāpšanu. Savukārt aizmugurējo sēdekļu elektriski regulējamā atzveltne un apsilde garantē, ka Range Rover īpašo komfortu baudīs visi braucēji. Četru zonu klimata kontrole ļauj uzturēt personalizētas temperatūras zonas, savukārt jaunākā gaisa attīrīšanas tehnoloģija nodrošina labbūtību, padarot ceļošanu izcilu.
Pēc izvēles Velar ir pieejams ar apdari, kurā ražotājs atteicies no dabīgās ādas (pirmo reizi tā parādījās 2018. gadā) un kura piedāvā jaunu sēdekļu dizainu un materiālus. Bezādas variantā dāņu tekstila ekspertu Kvadrat vilna un Ultrafabrics poliuretāna tekstilmateriālu ielaidumi apvienoti ar jauno Diamond Herringbone perforācijas rakstu.
Kvadrat vilnas maisījumi, kuru radīšanu iedvesmojis pēc pasūtījuma šūts apģērbs, ir par 58 procentiem vieglāki nekā āda, kā arī nodrošina teicamu izskatu un patīkamāku pieskārienu – tas ir mūsdienīgs tradicionālā Range Rover luksusa redzējums.
Gaitas komforts
Range Rover ierasto braukšanas komfortu un izsmalcinātību nodrošina vairākas modernas šasijas un balstiekārtas sistēmas. Pēc izvēles pieejamā elektroniskā pneimatiskā balstiekārta piedāvā nevainojamu braukšanas komfortu jebkuros apstākļos. Tas tiek panākts ar virkni funkciju, kas radītas, lai dzīvi padarītu jaukāku. Vienlaikus ar klīrensu, kas var sasniegt 251 mm, tā uzlabo arī bezceļa spējas.
Balstiekārta ir aprīkota ar Elegant Arrival funkciju, kas Range Rover Velar automātiski pazemina par 40 mm, lai atvieglotu iekāpšanu un izkāpšanu. Tāpat tajā ir Auto Access Height funkcija, kas samazina automobiļa augstumu līdz 1638 mm, lai varētu izbraukt vietās ar ierobežotu augstumu. Savukārt, kad ātrums pārsniedz 105 km/h, Active Speed Lowering funkcija efektivizē degvielas patēriņu, pazeminot Velar augstumu un tādējādi samazinot aerodinamisko pretestību.
Elektroniskā pneimatiskā balstiekārta pati arī līmeņo virsbūvi un uztur optimālu klīrensu, velkot vai pārvadājot smagas kravas – tas braucējiem vairo komfortu, bet auto – stabilitāti. Tāpat šī balstiekārta palīdz piestiprināt piekabi, kā arī piekraut un izkraut bagāžnieku, jo ar vadību bagāžas nodalījumā auto iespējams paaugstināt un pazemināt par 50 mm.
Velar komfortablā gaita ir vēl viens izsmalcinātības aspekts. Auto saglabā stabilitāti uz slikta ceļa, nelīdzenumus neitralizējot ar Adaptive Dynamics – uzlabotu šasijas sistēmu, kas nepārtraukti pielāgo katra riteņa amortizāciju. Sistēma 500 reizes sekundē uzrauga riteņu kustības un 100 reizes sekundē mēra virsbūves kustības, turklāt šī sistēma ir standarta aprīkojumā visās versijās.
Efektīvi spēka agregāti
Velar ir katram klientam piemērots spēka agregāts, tostarp ekonomiskais P400e uzlādējamā hibrīda dzinējs (PHEV), kas elektriskā režīmā spēj veikt pat 64 km. Garākos braucienos kombinējot iekšdedzes un elektrisko piedziņu, tas nodrošina 684 km reālo sniedzamību.
Ar 404 ZS summāro jaudu un 640 Nm summāro griezes momentu, ko nodrošina 300 ZS divu litru četrcilindru Ingenium benzīna dzinējs un 105 kW elektromotors, Velar no 0 līdz 100 km/h spēj paātrināties 5,4 sekundēs un maksimāli sasniegt 209 km/h. Elektriskajā režīmā Velar P400e spēj braukt pat ar 140 km/h.
Velar ir pieejami arī vairāki vienmērīgi strādājoši Ingenium benzīna un dīzeļdegvielas dzinēji, kas aprīkoti ar vieglā hibrīda (MHEV) tehnoloģiju, kura uzlabo degvielas patēriņu un veiktspēju.
Inteliģentā visu riteņu piedziņa nodrošina optimālu griezes momenta sadalījumu, gan dinamiski braucot pa ceļu, gan uzsākot kustību slidenā vietā. Pielāgojoties ceļa apstākļiem, no 100% aizmugurējās piedziņas uz pilnībā bloķētu visu riteņu piedziņu tā var pāriet vien 165 milisekundēs, kas īpaši noder, manevrējot apvidū un īpaši slidenās vietās. Savukārt griezes momenta pārnešanai uz priekšējo asi būs nepieciešamas tikai 100 milisekundes.
Sistēma Terrain Response 2 ir pieejama, izmantojot intuitīvo Pivi Pro, un ļauj vadītājam pielāgot auto iestatījumus atbilstoši braukšanas apstākļiem – var izvēlēties Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic un Automatic režīmu. Lai nodrošinātu optimālu saķeri un stabilitāti, katram no tiem ir sava motora, transmisijas, visu riteņu piedziņas, balstiekārtas un stabilitātes kontroles darbība.