Iemiesojot īstenu izsmalcinātību un izteiksmīgumu, kas jau piecas desmitgades ir Range Rover atpazīstamības zīme, šogad Range Rover ģimene atzīmē 50 gadu jubileju. Uzlādējamā hibrīdautomobiļa versija pieejama klientiem, kuri meklē ilgtspējīgāku, efektīvāku un vēl greznāku kompakto SUV.
Tagad ir pieejami arī divu veidu uzlaboti, efektīvi nākamās paaudzes četru cilindru Ingenium dīzeļa dzinēji, kas aprīkoti ar daļēji elektrisko hibrīdautomobiļu (MHEV) tehnoloģiju. Izmantojot ar siksnu darbināma startera dzinēja un akumulatora kombināciju, transportlīdzekļi, kas aprīkoti ar MHEV tehnoloģiju, saražo enerģiju, kas, palēninot automobiļa gaitu, parastos apstākļos tiek zaudēta, taču tagad tiek atgūta un uzglabāta automobilī iebūvētajā 48 V akumulatorā. Rezultātā tiek nodrošināts vienmērīgāks automobiļa ieslēgšanas/izslēgšanas process un optimizēta degvielas ekonomija, sniedzot klientiem iespēju izbaudīt elektriskā automobiļa sniegtās iespējas, lieki nesatraucoties par tā uzlādi. Šie dzinēji, kas pieejami ar 165 ZS un 200 ZS jaudu, ir daudz jaudīgāki un efektīvāki par saviem priekštečiem. Range Rover Evoque CO2 izmešu daudzums ir no 158 g/kmΔ, un degvielas ekonomija – no 6,0 l/100 km, savukārt Discovery Sport CO2 izmešu daudzums ir no 165 g/kmΔ, bet degvielas ekonomija – no 6,3 l/100 km.
Evoque pirmais 1,5 litru Ingenium trīs cilindru benzīna dzinējs P160 automobilī darbojas kopā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, sniedzot efektīvu un joprojām izsmalcinātu darbību. Progresīvais trīs cilindru dzinējs P160, kas darbina arī uzlādējamo hibrīdu P300e, saražo 160 ZS (118 kW) jaudu un 260 Nm griezes momentu, un, pateicoties vieglajai konstrukcijai un priekšējās piedziņas uzstādījumamΔ, sniedz pārliecinošu snieguma un ekonomijas kombināciju.
Discovery Sport un Range Rover Evoque cienītājiem joprojām pieejama plaša papildu benzīna dzinēju izlase – izvēlieties P200, P250 vai P300 dzinēju. Tos visus iespējams papildināt ar MHEV tehnoloģiju.
Abos automobiļos, ieviešot Land Rover mūsdienīgo infoizklaides sistēmu Pivi, tika pārveidota to sniegtā digitālā pieredze. Sistēma ir gatava darbam uzreiz pēc ieslēgšanas – atsevišķs datu plāns un baterija gādā par to, lai tā darbotos raiti un bez kavēšanās. Programmatūras atjauninājumi tiek sūtīti pa bezvadu savienojumu, izmantojot automobilī iegultos bezmaksas datus, un to veikšanai iespējams norādīt sev ērtu laiku. Tas klientiem garantē vienmēr pieejamas jaunākās kartes, lietotnes un automobiļa aprīkojumu bez nepieciešamības doties pie sava mazumtirgotāja. Sistēmu iespējo jaunā tehnoloģija Electrical Vehicle Architecture, un tā pieejama vai nu kā standarta Pivi, vai arī Pivi Pro, kas ietver iebūvēto navigāciju un ir iekļauta S specifikācijā.
Mūzikas un plašsaziņas līdzekļu straumēšana vēl nekad nav bijusi tik vienkārša – izmantojiet Spotify, kas pirmo reizi integrēts tieši infoizklaides sistēmas izvēlnē, iekļautos datus un Bluetooth savienojumu diviem tālruņiem vienlaikus. Tāpat pieejams arī bezvadu ierīču lādētājs ar signāla pastiprināšanas iespēju.
Ar skārienjutīgo ekrānu aktivizējot viedo, pilnībā jauno salona gaisa filtrācijas sistēmu, kas izfiltrē pilsētas un intensīvas satiksmes zonās gaisā bieži sastopamās sīkās kaitīgo vielu daļiņas, klientiem tagad ir iespēja pārbaudīt pat salona gaisa kvalitāti. Pilnībā jaunā sistēma, kas ieviesta, papildinot jau esošo salona gaisa jonizācijas sistēmu, izfiltrē sīkās vielu daļiņas, alergēnus, ziedputekšņus un pat spēcīgas smakas. Tā ir spējīga attīrīt gaisu pat no sevišķi sīkām daļiņām (līdz pat PM2,5 un tālāk). Lai aktivizētu sistēmu, pasažieriem vienkārši jāatlasa režīms Purify, kas filtrē un pastāvīgi uzrauga salona gaisu, un skārienjutīgais ekrāns piedāvā atkārtotu apliecinājumu tam, ka gaiss iekšpusē ir tīrāks nekā ārpusē.
Citi tehnoloģiju uzlabojumi ietver Discovery Sport jauno, progresīvo palīgsistēmu Driver Assistance, kas ir ieguvusi Euro NCAP piecu zvaigžņu novērtējumu. Aizmugurējās sadursmes uzraudzības sistēma izmanto radarus, lai nepārtraukti uzraudzītu automobiļa aizmugurējo daļu, kā rezultātā automobilis ir spējīgs mazināt sadursmes radīto seku smagumu pasažieriem, kamēr 3D ārējo kameru sistēma vadītājam nodrošina iespēju pārredzēt to, kas notiek ap automobili, braucot ar ātrumu, kas nepārsniedz 19 mph (30 km/h), padarot manevrēšanu un braukšanu apgrūtinātos apstākļos tik vieglu kā vēl nekad.