Defender logotipa tuvplāns uz motora pārsega

STĀSTS par Defender

Defender aptver neiespējamo. Mērķtiecīgi izstrādāts, ļoti vēlams un ļoti izturīgs, tas ir mūsdienu varonis, kas ciena savu pagātni, bet tajā pašā laikā paredz nākotni.


Pasaulē pirmais veiksmīgais 4x4 civilais motocikls ir definējis pasauli, kuru tas palīdzēja mainīt, paverot jaunus apvāršņus piedzīvojumiem, darbam un humānai darbībai visos kontinentos.


Defender klīst arī mūsu kultūras ainavā. Tas ir veicis honorārus turnejās visā pasaulē un bijis notikumu centrā ar dažām no lielākajām kino zvaigznēm.


To visu padarīja iespējamu divi vīri – brāļi vizionāri Vilksi. Spensers Vilks bija Rover Company rīkotājdirektors un Moriss — galvenais inženieris, kurš vienmēr skatījās uz priekšu.

Jaunais un vecais Defender aci pret aci zem klajas debess

Defender stāsts sākas 1947. gadā Red Wharf Bay, Velsas salā Anglesey. Moriss Vilkss smiltīs iezīmēja kontūras tam, kam bija jākļūst par vienu no lielākajiem transportlīdzekļiem.


Gada laikā pabeigtais Land Rover tika atklāts pasaulei. Unikāls rūpnieciskā dizaina gabals, tas tika izstrādāts tā, lai tas būtu spējīgs ar viegliem alumīnija paneļiem, ļoti īsām pārkarēm un, kas ir būtiski, izvēles četru riteņu piedziņu.


Visos modeļos, izņemot senākos, transmisijas sviras ar sarkanām un dzeltenām svirām samazināja pārslēgšanos starp divu un četru riteņu piedziņu līdz vienkāršai procedūrai, kas darbojās jebkurā situācijā. Šis ir mūsdienu Defender unikālās Terrain Response sistēmas priekštecis.


Dažu mēnešu laikā Vilksa radījums tika pārdots visā pasaulē. Drīz vien tas sāka ceļot kopā ar Lielbritānijas karalisko personu. Pats pirmais State Review Land Rover ar īpaši izstrādātu aizmugurējo platformu tika izmantots, lai sveicinātu cilvēkus karalienes Elizabetes II un Edinburgas hercoga laikā, prinča Filipa pirmajā Sadraudzības tūrē 1953. gadā.


Savas ilgās dzīves laikā karaliene Elizabete II bieži tika redzēta pie Defender stūres karaliskajos īpašumos, kur Defenders turpina kalpot karaliskajai mājsaimniecībai.

Defender vecais modelis
ER 11 kronēšanas partija

Transportlīdzeklis arī dotu iespēju jauna veida piedzīvojumu meklētājam pārvarēt jebkuru planētas reljefu. Tagad leģendārā Oksfordas un Kembridžas Tālo Austrumu ekspedīcija nokļuva ziņu virsrakstos, kad seši universitātes studenti no 1955. līdz 1956. gadam nobrauca 18 000 jūdžu no Londonas uz Singapūru.


Līdzīgi iedvesmoti, briti Džordžs un Džinks Rodžers savā universālajā septiņu gadu laikā nobrauca 10 000 jūdžu, aprakstot Āfrikas apdraudētās ciltis un savvaļas dzīvniekus. Kanādas biologs Bristols Fosters un savvaļas mākslinieks Roberts Betmens veica 40 000 jūdžu garu ceļojumu apkārt pasaulei. Bija daudz vairāk.


Šādi varoņdarbi palīdzēja radīt izklaides bezceļa ainu. Kamieļu trofejas dalībnieki, kas līdzinās 4x4 pasaules čempionātam, iedvesmoja izveidot perfektu daudzfunkcionālu rīku vissmagākajām ekspedīcijām vai vienkārši atpūtas kempingiem.


Defender to pārvērta par globālu fenomenu. Tas joprojām ir liesmas turētājs kā piedzīvojumu, bezceļu un humānisma iemiesojums.


Tas bija iespējams, jo galvenokārt tas bija izstrādāts tā, lai tas būtu spējīgs. Tā joprojām ir. Katra versija ir gājusi tālāk, nosakot standartus, kuriem citiem ir grūti sekot.


Jaunas, garākas garenbāzes padarīja oriģinālu ērtāk lietojamu, ļaujot pievienot pikapa un universāla variantus. Universālis ieviesa slavenās Alpu gaismas uz jumta sāniem, ienesot transportlīdzeklī vairāk gaismas un papildu redzamību, lai kalnu ceļos varētu izmantot matadatas.


Dzinēji kļuva jaudīgāki un efektīvāki, taču tas joprojām bija galvenokārt funkcionāls transportlīdzeklis. Agrīnā izvēles “komforta komplektā” bija iekļauts tikai jumta un durvju apšuvums. Tomēr viena funkcija izrādījās mūžīga — jūs joprojām varat pasūtīt Defender ar izturīgiem un mazgājamiem gumijas paklājiņiem.

Defender novietots tuksnesī

Pirmajā desmitgadē 70% produkcijas tika eksportēti uz 150 valstīm. Pirms tam neviens transportlīdzeklis visā pasaulē nebija atstājis tik daudz riepu pēdu. Neskaitāmiem cilvēkiem visā pasaulē tā, iespējams, bija pirmā automašīna, ko viņi jebkad redzējuši.


Visā pasaulē tika pārdotas militārās versijas, kas iedvesmoja Defender nosaukumu, kas vēlāk tika piemērots visiem variantiem. Daudzi civilie modeļi arī veica varoņdarbus, kalpojot kā avārijas kravas automašīnas, ātrās palīdzības mašīnas un hidrauliskās platformas.


Defender pat ir devies rallijā, un Bowler motosporta eksperti to pārvērta par šausmīgu sacensību mašīnu.


Pateicoties tā neapšaubāmajai izturībai, unikālais 4x4 kļuva arvien iekārojamāks. 1958. gada II sērija radīja paaugstinātu vizuālo pievilcību, pievienojot vidukļa līkni, kas joprojām pastāv mūsdienu Defender.

Defender Classic Editions izstāžu zālē

Šāda pievilcība aizveda to uz krāšņākajām vietām. 60. gados tādas galvenās zvaigznes kā Merilina Monro, Stīvs Makvīns un Pols Makartnijs tika fotografētas kopā ar brāļu Vilksu iekarojošo radījumu.


Modernās ērtības sāka parādīties III sērijā, sākot no 1971. gada, tostarp polsterēta domuzīme un instrumentu panelis, kas novietots aiz jaunas stūres. Un V8 jauda kļuva pieejama tiem, kas pieprasa lielāku veiktspēju gan uz ceļa, gan ārpus tā.


1982. gada apgabals bija vēl viena zīme, ka šis 4x4 bija vairāk nekā darba zirgs. Ārēji tas atšķiras ar jaunām krāsām ar uzlīmēm, un tas pirmo reizi piedāvāja arī sēdekļus ar auduma apdari.


Gadu vēlāk deviņdesmit un viens desmit versijas ieviesa priekšgala dizainu, kas bija jāpaliek līdz klasiskās Defender ražošanas beigām. Turbodīzeļa jauda parādījās līdzās uzlabotam interjeram. Komfortu paaugstināja arī jaunā spirālveida atsperu piekare.


Defender nosaukums tika ieviests 1990. gadā. Tas lieliski atspoguļoja to, ko klienti visā pasaulē domāja par šo unikālo transportlīdzekli: uzticams, uzticams, izturīgs un uzticams. Tas ir paredzēts, lai pārvietotos pa zemi.

Defender bezceļa apstākļos, pelēks/vētrains laiks

Šodienas Defender turpina šo asins līniju. Pārdomātā ikona ir pasaules līmeņa eksperts uz un bezceļa apstākļos. Visizturīgākais un spējīgākais Defender jebkad uzbūvēts, tas ir neapturams un uzreiz atpazīstams.


Pieejami 90, 110 un 130 virsbūves modeļi ar līdz astoņām sēdvietām, un katrai no tām ir sava harizma. Un Defender Hard Top nozīmē biznesu ar 90 un 110 virsbūves modeļiem profesionālām spējām.


Visi tika pārbaudīti vissmagākajos apstākļos, no Arktikas līdz tuksnesim. Visiem ir trīs reizes spēcīgāks korpuss nekā viņu 4x4 konkurentiem.


Izturība un ilgtspējība ir daļa no Defender vīzijas par modernu dizaina greznību. Defender 110 ir pieejams kā elektriskais hibrīds.


Atspoguļojot tās varonīgo un harizmātisko raksturu, tā turpina atbalstīt humāno un saglabāšanas darbu ar Starptautisko Sarkanā Krusta un Sarkanā Pusmēness biedrību federāciju un Tusk Trust.


Tas ir iemūžināts Lego, iedvesmojot jaunu paaudzi visā pasaulē kļūt par mūsdienu varoņiem. Tā ir arī filmu zvaigzne.


Džeimsa Bonda fani būs redzējuši Defender 110 SVX Double Cabs SPEKTERS, būvēts, lai dzenātu 007 lejā no Alpu kalna. Taču tieši šodienas Defender saskārās ar vissmagāko pārbaudījumu. Kaskadieru vadītāji ekstremālos bezceļa apstākļos sasniedza 110 s autoparku. Nav laika mirt, 25. Bonda piedzīvojums, lai izveidotu iespaidīgu automašīnu vajāšanas secību.


Tā bija piemērota loma transportlīdzeklim, kas tagad ir atsevišķs zīmols. Defender tuvākajā nākotnē ir elektriskā vīzija, taču tas joprojām ir tāds, kāds tas ir bijis kopš 1948. gada – brīvības bāka.

VAIRĀK Defender STĀSTU

atbalstīt pārliecinātas sievietes

SIEVIETES, APSKATOT NEIESPĒJAMO

Ar Defender mēs katru dienu svinam bezbailīgās sievietes, kas pārkāpj robežas.
Sieviete dodas ceļojumā ar Defender

ARKTIKAS NĀRA

Fotogrāfe Megana Hemsvorta cenšas iemūžināt visbīstamāko jūru skaistumu.
Sarkanais Krusts

HUMĀNĀS PARTNERI KOPŠ 1954. GADA

Sabiedrības spēka, gatavības veidošana un noturība visā pasaulē ar Lielbritānijas Sarkanais Krusts.

IZPĒTIET Defender

Novietota automašīna tuksnesī

Defender 130

Klasē labākā telpa līdz astoņiem pasažieriem ar trešo sēdvietu rindu.
Sānu skats uz apstādījumā novietoto automašīnu

Defender 110

Paplašināta telpa ar septiņām sēdvietām un trešās rindas iespēju.
Sānu skats uz novietoto automašīnu

Defender 90

Izvēlieties no piecām vai sešām sēdvietām.
Defender sānskats

Defender HARDTOP

Pieejams ar pieciem, sešiem vai septiņiem sēdekļiem divos virsbūves dizainos.