Tūkstošiem cilvēku un tūkstošiem detaļu apvienojas, lai izveidotu katru Defender. Denizs Jetkins to visu notur uz pareizā ceļa.


Denizs rūpējas, lai visi Defender saimes jauninājumi tiktu piegādāti laikā par pareizo kvalitāti un izmaksām. JLR to sauc par transportlīdzekļu programmu procesu ķēdes vadītāju.


Tas ir liels darbs, jo cilvēki Apvienotajā Karalistē, Slovākijā un Ungārijā strādā kopā, lai sasniegtu transportlīdzekļu stratēģijas, dizaina, izstrādes un ieviešanas mērķus. Un tas vēl nav viss: Denizs pārrauga arī piecas komandas, kas koncentrējas uz Defender drošību, sēdvietām, kabīni, durvīm/stiklu un kabīni/klimatu.

Defender augšējais sānskats
Defender skats no sāniem uz vadītāja sēdekli

Denizs ik uz soļa strādā pie atdzimušās 4x4 ikonas. “Sākot ar sākotnējo projektēšanas posmu, es cieši sadarbojos ar inženieru komandu, lai pārliecinātos, ka produkts ir novatorisks, bet arī atbilst augstākajiem kvalitātes un uzticamības standartiem.


"Es piedalos rūpīgajos inženiertehniskajos procesos, tāpēc katrs dizaina aspekts tiek rūpīgi pārbaudīts. Tas ietver izmēģinājuma ražošanas posmu pārraudzību, problēmu risināšanu, kad tās rodas, un dizaina uzlabošanu, lai tas atbilstu stingrajiem standartiem, kas noteikti Defender kalibra transportlīdzeklim."


Pēc tam seko izmēģinājuma ražošana un, visbeidzot, sērijveida ražošana. Un joprojām ir vairāk par Denizu.


"Mana loma ietver arī budžetu, instrumentu, dizaina un izstrādes izmaksu pārvaldību, kā arī detaļu cenu, lai nodrošinātu katra Defender projekta vispārējos panākumus un ilgtspējību."


Pirms darba Defender viņa bija piegādātāju kvalitātes projektu vadītāja, pēc tam kvalitātes vadītāja elektroinženierijā, vadīja daudzveidīgu globālu komandu, kas strādāja ar programmatūru, informācijas un izklaides sistēmu, uzlabotām vadītāja palīdzības sistēmām un elektrības sadales sistēmu kvalitāti.


Desmit JLR pavadītie gadi Denizai ir radījuši dziļu mīlestību pret Defender. "Tā unikālais greznības un uzticamības sajaukums mani saista. Tāda transportlīdzekļa izveide, kurā apvienoti piedzīvojumi un uzticamība, nav tikai darbs, bet arī milzīga gandarījuma avots."

Defender dreifē tuksnesī

Tāpat kā daudzi viņas kolēģi, viņa kliedē domu, ka tā ir vīriešu radīta automašīna vīriešiem.


“Defender piedzīvojumu un greznības sajaukums mani saista personiskā līmenī, jo tas pārsniedz tradicionālās dzimumu normas. 


"Mana loma izstrādes procesa veidošanā nodrošina, ka Defender atspoguļo daudzveidīgas auditorijas vēlmes, tostarp sievietes, kuras novērtē gan piedzīvojumus, gan izsmalcinātu braukšanu."


Viens piemērs, uz kuru Denizs norāda, ir Auto Access Ride Height funkcija, kas paredzēta, lai atvieglotu iekāpšanu un izkāpšanu no Defender. "Man īpaši patīk šī sievietes iezīme.


"Es esmu apņēmies radīt produktus, kas rezonē ar plašu cilvēku loku, un šī pārdomātā attieksme pret dažādām vajadzībām parāda Defender komandas apņemšanos iekļauties."

VAIRĀK Defender STĀSTU

atbalstīt pārliecinātas sievietes

SIEVIETES, APSKATOT NEIESPĒJAMO

Sviniet bezbailīgās sievietes, kuras aptver neiespējamo ar Defender.
Emmas Kovalčukas profila fotoattēls

INŽENĒRIJAS HARMONIJA

Būdama elektromagnētiskās nodaļas vadītāja, Emma vada ekspertu inženieru komandu, kas izmanto datorsimulācijas, lai nodrošinātu bezvadu tehnoloģiju saskaņotu darbību.
Seri Betmena profila fotogrāfija

NĀKOTNES SKULPTĒŠANA

Ceri savieno Defender atšķirīgo izskatu ar tā veiktspēju un izturību. Viņas ietekmi uz Defender var redzēt tā skaisti veidotajos priekšējos lukturos.

IZPĒTIET Defender

Novietota automašīna tuksnesī

Defender 130

Klasē labākā telpa līdz astoņiem pasažieriem ar trešo sēdvietu rindu.
Sānu skats uz apstādījumā novietoto automašīnu

Defender 110

Paplašināta telpa ar septiņām sēdvietām un trešās rindas iespēju.
Sānu skats uz novietoto automašīnu

Defender 90

Izvēlieties no piecām vai sešām sēdvietām.
Defender sānskats

Defender HARDTOP

Pieejams ar pieciem, sešiem vai septiņiem sēdekļiem divos virsbūves dizainos.