Ceri Bateman kompetences dēļ viņa ieņem galveno vietu jaunajā Defender projektā. Lead Digital Design Surface Engineer bija tilts starp dizaineriem un inženieriem, savienojot atdzimušās 4x4 leģendas raksturīgo izskatu ar tās zemādas veiktspēju un izturību.


Kopš bērnības aizraušanās ar automašīnām, kopā ar tēti skatoties autosacīkstes, Ceri bija lepna strādāt pie viena no gaidītākajiem jaunajiem transportlīdzekļiem pēdējo gadu laikā. Viņas ietekme uz Defender ir skaidri saskatāma — tā skaisti izstrādātajos augsto tehnoloģiju priekšējos lukturos.


Būdams ārējo virsmu inženieris, Ceri varētu strādāt pie jebko, ko klients redz vai pieskaras savam transportlīdzeklim. Defender priekšējiem lukturiem tas nozīmēja galvenā apgaismojuma ārējo lēcu, virzienrādītāju lāpstiņas, rāmi un elektrisko mazgāšanas vāciņu.

Defender priekšējais skats ar priekšējo lukturi

"Tam ir jāstrādā ar visu aiz tā esošo inženieriju. Un katrai daļai ir pielaides. Visām tām ir dažādi materiāli, un starp tām ir atšķirīgas spraugas.


"Jums ir jāzina, ko dara katra daļa, un jāsadarbojas ar piegādātājiem, lai pārliecinātos, ka tas viss ir saskaņots, jo, ja viena sadaļa ir izslēgta, tā nederēs un nedarbosies."


Defender pārbaudīja Ceri un viņas komandas radošās prasmes problēmu risināšanā, 3D telpiskajā apziņā, komunikācijā un detaļās. Viņiem izdevās panākt, ka katrs komponents sader kopā un darbojas tā, kā vajadzētu, vienlaikus izskatoties tā, kā to bija iecerējuši dizaineri.


"Mēs vienmēr cenšamies koncentrēties uz dizaina nolūka aizsardzību un turēties tam pēc iespējas tuvāk."


Kritiķi un klienti bija vienisprātis — Defender ir bijis milzīgs panākums kopš tā izlaišanas 2019. gadā. Ceri, kurš dažkārt brauc ar Defender universitāšu apmeklējumu laikā, ir nepārprotams aicinājums, lai iedrošinātu nākamās paaudzes automobiļu radošos darbiniekus.


"Tā ir jautra automašīna. Tas ir izsmalcināts, bet jautrs. Jūs varat padarīt šo automašīnu tādu, kādu vēlaties, un pievienot jebkuru funkciju, kuru vēlaties. Šī automašīna var darīt jebko."

Defender Octa sānskats
Defender sānu priekšējie lukturi

Ceri pievienojās JLR pēc automobiļu dizaina studijām.


"Kamēr mācījos universitātē, es domāju, ka toreiz biju naivs, domājot, ka sieviešu un vīriešu attiecība ir gandrīz vienāda. Mēs bijām tikai trīs 120 cilvēku grupā."


Tas tagad mainās. Ceri spēlē savu lomu kā JLR sieviešu radošās grupas dalībniece, kuras mērķis ir atbalstīt un atpazīt kolēģes pēc viņu pašu noteikumiem.


"Mēs vēlamies, lai JLR būtu daudzveidīga pareizo iemeslu dēļ. Man ir bijušas situācijas, kad mani sauc par simbolisku sievieti, un es nevēlos būt simboliskā sieviete. Es vēlos būt tur tāpēc, ko daru, nevis tāpēc, ka esmu sieviete."

VAIRĀK Defender STĀSTU

atbalstīt pārliecinātas sievietes

SIEVIETES, APSKATOT NEIESPĒJAMO

Sviniet bezbailīgās sievietes, kuras aptver neiespējamo ar Defender.
Emmas Kovalčukas profila fotoattēls

INŽENĒRIJAS HARMONIJA

Būdama elektromagnētiskās nodaļas vadītāja, Emma vada ekspertu inženieru komandu, kas izmanto datorsimulācijas, lai nodrošinātu bezvadu tehnoloģiju saskaņotu darbību.
Denisa Jetkina profila fotogrāfija

IKVIENA DETAĻA IR SVARĪGA

Kā transportlīdzekļu programmu procesu ķēdes vadītājs Denizs strādā pie Defender ik uz soļa, lai nodrošinātu, ka transportlīdzeklis ir novatorisks un atbilst augstākajiem kvalitātes un uzticamības standartiem.

IZPĒTIET Defender

Novietota automašīna tuksnesī

Defender 130

Klasē labākā telpa līdz astoņiem pasažieriem ar trešo sēdvietu rindu.
Sānu skats uz apstādījumā novietoto automašīnu

Defender 110

Paplašināta telpa ar septiņām sēdvietām un trešās rindas iespēju.
Sānu skats uz novietoto automašīnu

Defender 90

Izvēlieties no piecām vai sešām sēdvietām.
Defender sānskats

Defender HARDTOP

Pieejams ar pieciem, sešiem vai septiņiem sēdekļiem divos virsbūves dizainos.