Ikreiz, kad Defender klienti zvana, atrodoties ceļā, straumē mūziku vai bez pārtraukuma seko satelīta navigācijai, daļu no nopelniem var saņemt Emma Kovalčuka un viņas komanda.

Lielākā daļa no mums nekad neapšauba, kā visas šīs tehnoloģijas darbojas harmoniski. Emma tomēr dara. Viņa jums pateiks, ka ir jāatrod vislabākā vieta, kur novietot automašīnas antenas, lai nodrošinātu maksimālu veiktspēju. Un par elektromagnētisko saderību. Vienkārši sakot, tā ir atsevišķu elektronisko iekārtu bitu spēja veikt savu darbu, netraucējot viens otram. To sauc par savienošanu, un no tā ir svarīgi izvairīties.

Būdama JLR elektromagnētiskās nodaļas vadītāja, Emma vada ekspertu inženieru komandu, kas izmanto datorsimulācijas, lai risinātu vienu galveno problēmu. "Būtībā tas ir veids, kā nogādāt šos elektriskos signālus no automašīnas ārpuses līdz klientam, kurš varētu lejupielādēt programmatūru pa gaisu vai straumēt multividi, atrodoties ceļā."

Cilvēki arvien vairāk sagaida, ka viņu automašīnas uzvedīsies kā viedtālrunis. Emmas komanda to saprot. "Mēs vēlamies līdzināties šai savienojamībai un pieredzei automašīnā. Visu, ko var darīt jūsu tālrunis, mēs vēlamies, lai arī automašīna. Tāpēc ir ļoti svarīgi ņemt vērā, piemēram, kur automašīnā atrodas antenas. Tas var nodrošināt būtībā tādu pašu funkcionalitāti, ko iegūstat no tālruņa."

Ierīču uzglabāšanas vieta Defender
Ierīču uzlādes sistēmas Defender

Šī funkcionalitāte ietver attālos atjauninājumus. Emmas darbs sniedza labumu JLR programmatūras ētera (SOTA) tehnoloģijai, ļaujot Defender klientiem saņemt atjauninājumus, neapmeklējot mazumtirgotāju. Nesen tas nozīmēja Amazon Alexa balss atpazīšanas instalēšanu — bonusu, ko daudzi klienti, iespējams, nebija gaidījuši.


"Es ceru, ka klienti uzskatīs, ka tas ir diezgan labi, un viņiem nav bijis jāiet uz mazumtirgotāju. Ja jūs lūgtu cilvēkus doties uz mazumtirgotāju, viņi uzskatītu, ka tā ir diezgan liela neērtība."


Antena, kas to padara iespējamu, atrodas mazā spuras formā, kas atrodas uz Defender jumta, virzienā uz bagāžas nodalījuma durvīm — tas ir pamatoti. Pārliecība, ka tas darbojas pareizi, bija liels ieguldījums visā projektā.


"Ja novietosim antenu sliktā vietā, tai būs ļoti vāja iespēja saņemt uztveršanu. Varat tās ievietot kaut kur buferī, un tas ir paslēpts, taču automašīnas metāla korpuss var bloķēt sakaru savienojumu ar mobilo bāzes staciju, un tā ir problēma. Mēs tās novietojam, lai nodrošinātu mums maksimālu savienojamības veiktspēju."

Defender paneļa interjera informācija

Lai saprastu, kā dažādi elektromagnētiskie signāli uzvedas un kā tie var ietekmēt viens otru, Emma un viņas komanda veido attēlus, kas nedaudz atgādina automašīnu virsbūves ar mākoņiem ap tiem. Tas viss ir daļa no jautrības, viņa domā. "Patiesi labā lieta šajā jomā ir tā, ka jūs varat vizualizēt, ko dara lauki. Daudzi cilvēki elektromagnētiskos sakarus sauc par "maģiju", jo dažreiz jūs nezināt, kāpēc jūs vienkārši nevarat saprast, kāpēc radās problēma. Bet ar simulāciju jūs varat redzēt, kur atrodas lauki un kur notiek savienojums. Tas paņem burvību, jo jūs varat to vizualizēt."


Papildus saziņai ar plašāku pasauli Defender sūta ziņojumus starp savām borta tehnoloģijām. Komanda ir strādājusi pie radara sistēmas aiz adaptīvās kruīza kontroles un vadītāja aklās zonas un Defender riepu spiediena monitoriem.


Emma, ​​kas pievienojās JLR 2015. gadā, bija pirmā persona šajā biznesā, kas strādāja pie elektromagnētiskās simulācijas. Kopš tā laika viņas komanda ir pieaugusi līdz astoņām, no kurām trīs ir sievietes. "Esmu ļoti lepns par komandu par visu paveikto darbu un spējām, ko viņi ir attīstījuši šajā jomā."


Šīs spējas radās Emmas bērnības aizraušanās ar STEM (zinātnes, tehnoloģiju, inženierzinātņu un matemātikas) priekšmetiem. "Mani vienmēr interesējušas dabaszinātnes un matemātika, un es mācījos šos priekšmetus GCSE un A līmenī. Man bija liela interese par elektroniku, un tāpēc es studēju elektroinženieru universitātē. Es ieguvu doktora grādu bezvadu komunikācijā, lai jūs varētu redzēt, kā es virzos uz kādu jomu."


Pabeidzot studijas, Emma strādāja programmatūras uzņēmumā, pirms sāka izmantot savas prasmes automobiļu rūpniecībā. Tā kā elektronika kļūst arvien populārāka mūsdienu transportlīdzekļos, viņas piemēram vajadzētu iedvesmot daudzus citus sekot viņai.

VAIRĀK Defender STĀSTU

atbalstīt pārliecinātas sievietes

SIEVIETES, APSKATOT NEIESPĒJAMO

Sviniet bezbailīgās sievietes, kuras aptver neiespējamo ar Defender.
Denisa Jetkina profila fotogrāfija

IKVIENA DETAĻA IR SVARĪGA

Kā transportlīdzekļu programmu procesu ķēdes vadītājs Denizs strādā pie Defender ik uz soļa, lai nodrošinātu, ka transportlīdzeklis ir novatorisks un atbilst augstākajiem kvalitātes un uzticamības standartiem.
Seri Betmena profila fotogrāfija

NĀKOTNES SKULPTĒŠANA

Ceri saista Defender atšķirīgo izskatu ar to veiktspēju un izturību. Viņas ietekme uz Defender var būt redzams tā skaisti izstrādātajos priekšējos lukturos.

IZPĒTIET Defender

Novietota automašīna tuksnesī

Defender 130

Klasē labākā telpa līdz astoņiem pasažieriem ar trešo sēdvietu rindu.
Sānu skats uz apstādījumā novietoto automašīnu

Defender 110

Paplašināta telpa ar septiņām sēdvietām un trešās rindas iespēju.
Sānu skats uz novietoto automašīnu

Defender 90

Izvēlieties no piecām vai sešām sēdvietām.
Defender sānskats

Defender HARDTOP

Pieejams ar pieciem, sešiem vai septiņiem sēdekļiem divos virsbūves dizainos.